Blog
Dlaczego warto wybrać wykładzinę dywanową do biura?
Komfort akustyczny
Wykładzina biurowa pochłania dźwięki, co pomaga zredukować hałas w biurze. Dzięki temu rozmowy,
kroki, czy dźwięki sprzętu biurowego są mniej słyszalne, co wspiera skupienie i podnosi komfort pracy.
Komfort termiczny
Wykładziny biurowe działają jak izolacja, co oznacza że pomagają utrzymać ciepło w pomieszczeniach.
Co realnie przekłada się na obniżenie kosztów za ogrzewanie.
Poprawa estetyki
Wykładziny dywanowe są dostępne w różnych wzorach i kolorach. Można je bardzo łatwo dostosować do
stylu wnętrza i wizerunku firmy. Na rynku występują zarówno wykładziny w płytkach oraz w rolce. W
ostatnim czasie trend kieruje się w stronę wykładzin biurowych w płytkach. Pozwalają one na
nieograniczone możliwości tworzenia powierzchni obiektowych. Do wyboru jest wiele kolorów, wzorów
oraz rozmiarów płytek dywanowych.
Bezpieczeństwo
Wykładziny dywanowe są mniej śliskie, co zmniejsza ryzyko upadków i urazów. Jest to szczególnie
ważne w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wykładziny biurowe posiadają wszystkie niezbędne atesty
aby mogły być stosowane w pomieszczeniach użyteczności publicznej o zwiększonym natężeniu ruchu.
Prawidłowo zamontowana wykładzina w znacznym stopniu poprawi bezpieczeństwo w miejscu pracy.
Trwałość
Nowoczesne wykładziny biurowe są odporne na plamy i uszkodzenia. Regularne odkurzanie i
czyszczenie co jakiś czas wystarcza, aby je utrzymać w dobrym stanie przez wiele lat.